telephone

CORONA WERKWIJZE VERHUUR

Vanwege het coronavirus hanteren we de komende tijd een aangepaste werkwijze voor het ophalen en terugbrengen van onze huurcampers. Dit alles om jou en ons personeel te beschermen. Uiteraard maken we zoals altijd met plezier, maar nu bovenal met hygiëne, een camper voor je klaar!

Een paar dagen voor de start van je huurperiode krijg je van ons een mail met uitleg over de te volgen procedure. Hieronder verdere uitleg:

  1. In die e-mail vind je het kenteken van de huurcamper en de code van de sleutelkluis, die naast de voordeur aan ons pand is bevestigd.
  2. Als je aankomt bij ons pand open én sluit je de sleutelkluis met de code en pak je de sleutel met daaraan het in de e-mail genoemde kenteken.
  3. De camper is extra goed schoongemaakt en ontsmet op de belangrijkste plekken waar handcontact veelvuldig plaatsvindt, zoals het stuur, de handrem, de pook, de deurgrepen etc.
  4. Met de sleutel open je de camper en pak je de set papieren en de informatiemap die op de bijrijdersstoel ligt, klaargemaakt door een medewerker met speciale handschoenen aan.
  5. Lees de voorpagina van de set papieren goed door en volg stap voor stap de instructies (o.a. informatie inzake vulniveau dieseltank, of de camper schoon is, telefoonnummer waarop wij je onderweg kunnen bereiken en nog een tiental andere vragen).
  6. Controleer het vooraf ingevulde stamformulier m.b.t. beschadigingen aan de camper goed en vul indien nodig aan met krasjes, deukjes of pitjes die er nog niet op staan.
  7. Kijk op de DVD speler die klaar ligt de instructievideo over het gebruik van de camper of kijk via je smartphone op ons Youtube kanaal naar de video van het campertype dat je gehuurd hebt (Volkswagen T3, T4 en T5 zijn beschikbaar).
  8. Als je alle stappen hebt doorlopen, leg de set papieren dan in de brievenbus en neem de informatiemap mee in de camper.
  9. In het geval dat jouw eigen auto bij ons blijft staan; ook daarover vind je uitleg in de papieren.
  10. Bij terugkomst parkeer je de (van binnen en van buiten schoongemaakte) camper strak voor het pand in één van de parkeervakken en doe je de sleutels in de brievenbus naast de roldeur.
  11. Wij controleren de volgende werkdag of alles in orde is en nemen telefonisch of per mail contact met je op over hoe je campertrip is verlopen en over de afhandeling van de borg.
  12. Wij zijn extra goed telefonisch bereikbaar, zodat we altijd nog vragen over de procedure kunnen beantwoorden.

We hopen dat we op deze manier samen met jullie kunnen zorgen voor een zo veilig en gezond mogelijke manier van werken, zodat er nog steeds mooie camper-avonturen kunnen worden beleefd. Zo houden we ons bedrijf én onze klanten gezond!